lørdag 12. september 2015

6 uker til ferdig hus

Det er rett og slett ganske uvirkelig å ha kommet så langt, om bare 3-4 dager kan jeg gå inn i huset mitt og kikke og om 6 uker er det fiks ferdig! 

Jeg kjørte ut i går for å se hvor langt de har kommet med grunnarbeidet, og det nærmer seg! I bakgrunnen står to av modulene til huset. Tirsdag kommer de opp. 

Tenk at det bare er et snaut halvår siden jeg bestilte huskatalog!

Følg meg på instagram for oppdateringer fra dag til dag @elinpalandet. 

2 kommentarer:

  1. Du verden Elin, så fort den tia har gått siden du viste oss de fine tegningene i juni. Ja, det er noe helt spesielt og en fantastisk god følelse å komme inn i sitt eget hus, kikke ut av vinduet, og snuse inn den nye god bygge-duften.

    SvarSlett
  2. Oi så herlig, nå skjer det virkelig noe!!:)

    SvarSlett

Jeg blir kjempeglad om du legger igjen en kommentar :)