torsdag 19. februar 2015

Som tiden flyr...

Nå er det over et år siden jeg har skrevet noe her på bloggen, tenk så fort tiden går. Jeg kommer nok til å ta opp bloggingen igjen, jeg liker godt å skrive om forskjellig, mat, hage, interiør osv. Kanskje ikke riktig med en gang, men snart, håper jeg!

Jeg har blitt med i styret i det lokale hagelaget igjen, og det er kjempegøy. Så forhåpentligvis blir det mer hage fremover, jeg trenger litt inspirasjon på den fronten igjen. Jeg har også begynt som forhandler for Forever Living, og det er bare kjempegøy! Knallgode produkter basert på den beste, økologiske aloe vera og hyggelig med litt ekstra penger hver måned også. Jeg har temakvelder, låner ut produkter til de som ønsker å teste (utlånsbager), og så er dette også veldig fine produkter å gi i gave til venner og familie!


1 kommentar:

  1. Så gøy å se deg på bloggen igjen! Spennende med gode produkter:)

    SvarSlett

Jeg blir kjempeglad om du legger igjen en kommentar :)