lørdag 7. desember 2013

Julekranser


I går kveld var jeg hos ei venninne og laget julekranser. Veldig greit å bli invitert til "juleverksted", jeg hadde nok ikke satt i gang med dette alene.

Etter jobb gikk jeg innom hos svigerfar og fikk kvist fra koreansk gran, thuja, vrihassel, lerk og bjørk. Jeg tok med meg alt, bortsett fra gran. Jeg hadde kjøpt litt utstyr, pynt, kuler og halmkrans. Og resultatet ble dette:


På den øveste viklet jeg bjørkekvist til en runding og pyntet med lerk og vrihassel. Så festet jeg på små kuler og to fugler. 


Halmkransen dekket jeg med thuja, det gikk fort og greit og ble ganske bra. Jeg viklet rundt to ulike "bånd", et med hjerter og et med stjerner, så festet jeg på små kuler. Alt kobberfarget. Synes denne ble veldig fin og den skal få henge ved inngangsdøra.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir kjempeglad om du legger igjen en kommentar :)