onsdag 26. juni 2013

Sommerlotteri på bloggen

Det er fine dager, og jeg er mer ute enn foran dataen. Med andre ord, så er det stille på bloggen.

Jeg tenkte jeg ville kjøre et blogglotteri i juli. Jeg har laget en del øredobber i det siste, og vil gjerne gi bort et par sammen med en neglelakk fra essie (som jeg har klart å kjøpe to av).



For å delta:

Alle må legge igjen en kommentar og fortelle hvilke øredobber de liker best
1 lodd til deg som følger Elin på landet
1 lodd til deg som deler sommerlotteriet på facebook, med lenke til dette innlegget
1 lodd til deg som deler på instagram, bruk bildet over, #sommerpalandet og @elinpalandet
1 lodd til deg som deler sommerlotteriet på egen blogg (bruk bildet over og lenk tilbake hit)

4 lodd er full pott, husk å skrive i kommentaren hvor mange lodd du tar, og evt hvor du har delt.

Alle kan delta (innen Norge), og husk å legge igjen e-postadresse/kontaktinfo om du ikke har egen blogg!

Jeg blir også kjempeglad om du vil følge meg på facebook!




20 kommentarer:

  1. 3 lodd på meg, gjorde alt annet enn å dele på instagram.

    SvarSlett
    Svar
    1. Hvilke øredobber likte du best, Hege?

      Slett
  2. Det blir et lodd på meg :)

    Mvh Torunn (brandvold84@hotmail.com)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hvilke øredobber likte du best, Torunn?

      Slett
  3. Linn Mari Narvik26. juni 2013 kl. 21:56

    2 lodd da.Instagram og egen blogg har jeg ikke. Kuuule øredobber :) Elsker lilla.Så slår et slag for de :)

    SvarSlett
  4. Juhu! Jeg er med på alle måter foruten instagram, og likte de grå best.

    Sommerhilsen fra Huldra :)

    SvarSlett
  5. 1 lodd.
    Øredobbe-favoritt: Gammelrosa (dei som er øverst til venstre på bilde)
    Beste helsing Helene (mail eneleh79@hotmail.com)

    SvarSlett
  6. Hei hei :)
    Jeg blir gjerne med på sommerlotteriet ditt, og trekker 4 lykkelodd :)
    Vanskelig å velge ut bare èn favorittfarge på øredobbene, men tror jeg må gå for de blå ;)

    Ønsker deg en flott helg!
    Klem fra Christine

    SvarSlett
    Svar
    1. Gratulerer så mye, Christine, det var du som gikk av med seieren i dag. Et par øredobber og en neglelakk pakkes klar for sending. Send meg en mail med adressen din, så jeg får det avsted! Ha en super kveld

      Slett
  7. Prøver lykken med 1 lodd. Likte best de lyserosa helt øverst på bildet:) Kanskje fordi de matchet best til neglelakken;)
    Siljeab@hotmail.com

    SvarSlett
  8. 3 lodd på meg :) Jeg liker veldig godt de rosa og limegrønne :D

    SvarSlett
  9. Hei,så flotte øredobber du lager!!
    Jeg blir gjerne med i trekningen, med 2 lodd(følger og deler på bloggen min:)).Har ikke facebook..
    Jeg likte både de rosa øverst til venstre og de lilla like godt, vanskelig å velge:)

    Klem fra Lindamor

    SvarSlett
  10. Jeg tar gjerne 2 lodd, men klarer ikke å bestemm meg for om jeg likkr de lilla ellr grønne best ;)
    Klem Karianne

    SvarSlett
  11. Følger bloggen og trekker meg 1 lodd!
    Hos meg er de grå favoritten. :)

    Hilsen HildeR
    mari_gull(at)yahoo.no

    SvarSlett
  12. Hei!
    Jeg tar 1 lodd. Likte de rosa (både mørke og lyse) best.

    i_Sen3@yahoo.no

    SvarSlett
  13. Hei, hei! :D
    Jeg vil gjerne delta, og trekker 2 lodd. Følger bloggen, og har delt innlegget på Facebook.

    Mvh Beate M
    beate_myran(ætt)hotmail.com

    SvarSlett
  14. Det blir 2 lodd på meg.
    Jeg liker & Deler på Facebook +
    Jeg følger bloggen :)

    Ønsker deg en videre fin sommer.
    Stor hilsen fra Monica Karin
    canim_monica@hotmail.com

    SvarSlett
  15. Trekker gjerne 2 lodd :)
    Håper det holder :) har fulgt og delt innlegget på face :)

    tomkgreen@hotmail.com

    SvarSlett
  16. Følger bloggen, så da blir det bare 1 lodd på meg! :-)

    Turid Helen
    turiiid@hotmail.com

    SvarSlett
  17. Liker Elin på landet, og delt sommerlotteriet til egen FB! Håper det kan bli til 2 lodd, smil...
    Det var en skjønn sommergiveaway, og rett vanskelig å velge blant de flotte øredobbene!
    De dus rosa øredobbene falt jeg for til slutt, om jeg måtte velge...

    Sommerhilsen
    Bente Hagen
    netlohell@hotmail.com

    SvarSlett

Jeg blir kjempeglad om du legger igjen en kommentar :)