onsdag 8. mai 2013

Prøveoppsett pallekarmer

På mandag lekte jeg litt med oppsettet og endte opp med dette, i 2-3 høyder. Jeg har en ekstra, stor pallekarm, denne setter jeg over begge de to lange, så den blir høyere på midten. Vanskelig å forklare, men se på skissen!

Jeg skal legge fiberduk under, og vatre karmene. De trenger ikke være 100% i vater, men i vært fall litt nærmere enn "rett på øyemål"! Jeg må innrømme at jeg er litt frem og tilbake i forholde til å beise de, jeg liker det litt røffe utseende på dem, og beisen er nok mest kosmetisk. Eller, det vil kanskje forlenge levetiden noe, men så er jeg også usikker på om det er så lurt, når jeg skal ha grønnsaksbed her. Vil ikke ha farlige stoffer i jorden heller!



2 kommentarer:

  1. Så gøy at du er i gang! Pallene er jo nydelige. Inspirerende å se!

    SvarSlett
  2. Takk for det, Ingvill! Nå har jeg avtalt å få noen kubikk med jord også, så nå skal det bli fart i sakene!

    SvarSlett

Jeg blir kjempeglad om du legger igjen en kommentar :)