torsdag 30. mai 2013

iHerb-pakke

Jeg har oppdaget bloggen til bakekona, og ble inspirert! Det vil si at jeg har gjenoppdaget iHerb.com. Jeg satt og kikket rundt på siden og endte med en ønskeliste lang som et vondt år. Jeg hadde tenkt å kjøpe steviadråper, men fant så mye mer! Jeg har handlet derfra en gang før, den gangen jeg gikk på lavkarbo og bestilte sukrin, fiberhusk og kokosmel.

bilde fra iHerb.com
Jeg bestilte blant annet disse tingene denne gangen, og jeg gleder meg til det kommer!

Steviadråper med ferskensmak, som jeg håper blir god i isteen
Steviadråper med sjokoladesmak
Happypuffs med banansmak (snacks til de minste) og happyyogis med banan- og mangosmak
Medisindispenser, for å gi flytende medisin til babyer
Karamellsirup med 0 kcal

Får se om jeg bestiller litt mer etterhvert, mye jeg har lyst på!

Hvis du vil bestille noe fra iHerb, kan du bruke rabattkoden VKV253 og få 5 % rabatt på din første bestilling. Om du handler for mindre enn 200 kr (pt 34,3 USD) og 4 lbs (1,8 kg), slipper du fortolling og frakten kommer på kun 4 USD.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir kjempeglad om du legger igjen en kommentar :)