fredag 31. mai 2013

Hipp hurra!

Gratulerer så mye til mannen som har bursdag i dag! Storesøster gledet seg og våknet kl 6, gikk inn til lillebror og la seg i sengen med ham. Mannen fikk sove litt til, mens jeg tok arvingene med ned. Vi spiste litt frokost, dekket bordet og fant frem kake. Så var det å gå opp til pappa med kort og synge bursdagssang. Det var storesøster som dikterte innholdet i kortet, og der skrev vi:

"Kjære pappa, gratulerer med dagen. Vi elsker deg og er glad i deg. Vi skal aldri glemme at du heter..."

Bursdagsgaven kom i hus i går og er kjøpt på den lokale interiørbutikken, Morell. I denne kroken har vi hatt lekegrinda stående, men den ble solgt i går. Endelig litt luft her og vi kan nyte det høye vinduet igjen!

Det blir ingen stor feiring, men vi skal grille kyllingsouvlaki i ettermiddag, med pita, salat og tzatsiki. Svigermor har laget karamellpudding og vi skal virkelig kose oss. Jeg gleder meg!

Det ser ut til å bli nok en nydelig dag. Jeg og lillebror skal møte ei venninne og guttungen på en lekeplass senere, det blir nok kjekt!

Ha en strålende dag, alle sammen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir kjempeglad om du legger igjen en kommentar :)