tirsdag 23. april 2013

Oppstammet pil

I hagen har vi en hengepil, av denne tok jeg stiklinger for noen år siden, som vi satte øverst i et skråbed. Nå har jeg trimmet den og jeg satt igjen med en hel del fine pilkvister. Av de lengste lagde jeg et oppstammet piltre i potte. Jeg har aldri gjort det før, men har et jeg kjøpte i fjor (som muligens ikke har overlevd vinteren) og det ser ganske enkelt ut. Så da bestemte jeg meg for å prøve. Tiden vil vise om det blir bra, jeg er usikker på om man bør ha en spesiell type til dette, men jeg fant ut at det bare var å prøve!

Her ser dere hvordan jeg gjorde det!





1 kommentar:

  1. Kjempekjekt å bli kjent med en ny blogg, jeg bor i Egersund så da er du ikke så langt borte.

    Klem fra Annfrid

    SvarSlett

Jeg blir kjempeglad om du legger igjen en kommentar :)