torsdag 18. april 2013

Oppbevaring under trappa

Da mamma så innlegget mitt om sykroken i går tok det ikke lang tid før det kom en melding fra henne. Jeg bare måtte si i fra hvis jeg trengte noe fra IKEA, esker fra Søstrene Grene eller noe annet! Så nå har jeg lagt inn "bestilling" på to Helmer skuffeseksjoner fra IKEA. Håper de kommer til helgen allerede, for da får vi besøk i anledning lillebrors ettårsdag!

Greit med snill mamma, når man bor så langt utpå landet som meg!

Bilde fra ikea.no

2 kommentarer:

  1. Tusen takk for så koselig kommentar på bloggen min:)setter stor pris på det!
    Så kjekkt med ei snill mamma,me bur og langt fra Ikea og sjelden eg er der dessverre!det er jo så masse fint og supre priser der!

    Fine torsdag til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  2. Liker godt snille mammaer, har en sånn selv.

    Jeg kunne aldri bodd langt fra Ikea, elsker å bare svinse innom og bruke god tid å kikke og tusle.... :)

    SvarSlett

Jeg blir kjempeglad om du legger igjen en kommentar :)