søndag 21. april 2013

Nye puter og annet fint

Jeg var i Oslo for noen uker siden og da stod HM Home og House of Oslo på shoppinglisten, jeg tok turen sammen med Frøken Hege og vi synes det var veldig kjekt å komme seg til en annen by og andre butikker enn vi er vant med. For min del er det alltid kjekt å komme seg til en by, da...

Med i kofferten hjem ble det flere putetrekk, noen i en korall-oransjfarge og et par turkise paljettputer. Velig vanskelig å gjengi på bildet, men her ser dere paljettputen! Jeg kjøpte noen småvaser også. Den turkise er fra DesignTorget og mistet desverre en venn på vei hjem, de lillafargede er fra HM Home. Se på de fantastiske, fylte påskeliljene! De kommer fra svigerfars hage, og har sin opprinnelse i Ryfylket! De står i full blomst i hagen hans nå, og er et fantastisk skue!



Nå har jeg registrert meg på Bloggurat :)

1 kommentar:

  1. Det var mye fint du handla og utrolig at du fikk plass til alle tingene. Kjipt med den fine vasen som knuste men det passet veldig fint på bordet det du har nå også.

    SvarSlett

Jeg blir kjempeglad om du legger igjen en kommentar :)