torsdag 7. mars 2013

Mat til barn

Nå har mine to små blitt 3,5 og minstemann nærmer seg ett år, tida flyr! Storesøster spiser det meste, så sant hun ikke plutselig finner ut at potet, det har hun slutta med... Men hun liker nesten alt, når hun bare vil. Lillebror er glad i grøt, frukt og middagsglass. Brødskive er litt så som så, men det skyldes nok fire store kuler oppe i munnen og tenner som er på vei. Jeg har hatt store ambisjoner om å lage all barnemat selv, og mye er også laget fra bunnen av. Men med begge to har vi endt opp med mye grøtpulver fra butikken, fruktlommer/-beger og middagsglass. Det er så mye bra å få tak i butikken og ikke minst, så er det så enkelt!

Jeg har siden 2009 hatt en blogg med barnemat (mat til barn), men den har ikke blitt oppdatert på lenge. Jeg tenkte derfor å stenge denne, og slette kontoen, men siden det jevnlig er litt besøk, så tenker jeg at innleggene derfra fortsatt er aktuelle for mange. Jeg kommer derfor til å reposte innleggene i denne bloggen! Så jeg må bare beklage om det den neste uken blir et ras av innlegg om mat til barn og babyer!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir kjempeglad om du legger igjen en kommentar :)