søndag 10. februar 2013

Valentines give-away

Jeg velger å begynne mitt bloggår med en give away. Jeg har aldri gjort det før, og håper dere vil like det! Det blir to premier, en neglelakkpakke og en "Elin på landet"-pakke!

Jeg har en aldri så liten dille på neglelakker, og det har resultert i at jeg har et par lakker som er så godt som helt like. Litt flaut, kanskje, men fort gjort når man blir litt ivrig i handlinga!

Så den første premien er China glaze Pure Joy, en EZ Flow buffer og en glassfil. CG Pure Joy er en superkul glitterlakk, den har en klar base med rødt og gullfarget glitter! På bildet ser dere hvordan den ser ut over en rød lakk (1 strøk) og for seg selv (2 strøk).


Premie nummer to er en pakke med 20 hårspenner og 2 hårbånd, som jeg lagde før julemarkedet i fjor!

I dag er det morsdag, så da synes jeg det passer bra å begynne i dag, og avslutte torsdag 14. februar kl 20.00. Jeg legger alle lodd inn i et regneark, i den rekkefølgen de kommer inn. Så bruker jeg random.org for å finne vinnere!

For å delta:

Legg igjen en kommentar (obligatorisk) og få 1 lodd - husk å skrive hvilken premie du vil ha
1 lodd til deg som følger Elin på landet
1 lodd til deg som deler give awayen på facebook, twitter, instagram e.l.
2 lodd til deg som deler give awayen på egen blogg (bruk et av bildene over og lenk tilbake hit)

5 lodd er full pott, husk å skrive i kommentaren hvor mange lodd du tar, og evt hvor du har delt give awayen!

Alle kan delta (innen Norge), og husk å legge igjen e-postadresse om du ikke har egen blogg!

Jeg blir også kjempeglad om du vil følge meg på facebook!

14 kommentarer:

  1. tina_92_10@hotmail.com
    2 lodd
    <3

    SvarSlett
  2. Så fin give away! Den må jeg være med på vet du =) Har delt på veggen min på facebook, og på bloggen min.
    Hårpynt-pakken hadde vært kjempe kjekt å vunnet. Da vet jeg om ei dille jente som hadde blitt glad =)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ser du følger bloggen også, så da blir det 5 lodd til deg :)

      Slett
  3. Så flotte blogg du har :) kjempe flink er du :)

    Håper på å kunne vinne hår pynten for da hadde Vildemor og Heidi blitt glade :)

    Unni@buffi.org

    SvarSlett
  4. 5 lodd til meg såklart, jeg vil aller helst vinne spenner til lille M.

    Delt med bilde på egen blogg med begge bildene. Delt på Facebook også.

    Det burde vel kvalifisere til full pott :)

    Krysser fingre for at jeg vinner.

    SvarSlett
  5. Tusen takk for kjempekoseleg kommentar i bloggen min, eg blei veldig glad! Eg tar gjerne imot eit lodd i lotteriet ditt også, takk igjen :-)

    SvarSlett
  6. Da har jeg delt på fb og følger deg der :D

    Masse klemmer fra Anette i aprilklubben :)

    SvarSlett
  7. Kjekk give away :)
    Ble full pott på meg :)
    Og jeg ønsker meg klemmene og hårbåndet til snuppene (er bruksvarer her i huset!!)

    SvarSlett
  8. Jeg er med på 3 lodder, og du er mer end velkommen til at deltage i mine give away på min blog. Ville gerne have gave nr. 1

    Mvh helena

    SvarSlett
  9. Vil gjerne være med og tar 2 lodd, har lagt meg til som følger av bloggen. Skulle jeg bli den heldige vinneren ønsker jeg hårpynten. Da vet jeg barnebarnet ville bli glad.

    SvarSlett
  10. Så kjekke blogg Elin. Mld meg på med 3 lodd. Skulle jeg vinne ønske jeg meg og hår pynten, så hadde det blitt ei glad tante unge:)Mvh marta marthaegeli@hotmail.com

    SvarSlett
  11. Da har jeg trukket vinner til de to premiene, og det ble Martha som vant, begge to!!! Helt utrolig! Neste gang må jeg nok ha en klausul om at en ikke kan vinne begge (om det er flere premier), men det hadde jeg ikke tenkt på. Jeg hadde besøk av barselgruppa som bevitnet at det hele gikk rett for seg :)

    SvarSlett
  12. Til dere som har funnet lenke til give awayen på nib, beklager at jeg tullet med datoene. Jeg skrev 21.2 der inne, men den ble avsluttet 14.2!!

    Beklager så mye, men det blir nok nye give awayer senere!

    SvarSlett
  13. Neglelakker og hårpynt er jo noe jenter aldri kan få nok av :p
    2 lodd på meg, takk :D

    SvarSlett

Jeg blir kjempeglad om du legger igjen en kommentar :)