tirsdag 12. februar 2013

Tidlig morgen...

Det ble en tidlig morgen i dag, minstemann har vært urolig i natt og mannen har vært inne hos ham flere ganger. Så da han satte i gang igjen rett over fem, tok jeg ham med ned! Han var verdens blideste, tøysa med skremmelyder og lo og koste seg. Vi spiste frokost og så var han klar for å sove igjen.

Det var egentlig jeg og, men siden vekkerklokka allerede hadde ringt, så fant jeg ut at jeg bare skulle gjøre meg klar for jobb. Vel, jeg sitter fortsatt i sofaen med kaffekoppen, trøtt som en strømpe. Jeg håper han snart sover natten igjennom igjen, typisk dette etter nok en runde med sykdom!

Håper alle får en strålende dag, ikke glem å legge igjen en kommentar på give awayen!

1 kommentar:

  1. Og jeg som synes fem på syv idag morges var tidlig....

    SvarSlett

Jeg blir kjempeglad om du legger igjen en kommentar :)