fredag 26. oktober 2012

Det snøøør...

Ja, her våknet vi også opp til snø i dag, et dryss melis på bakken. Jeg ble bekymret siden vi ikke har rota oss til å bytte dekk, men heldigvis er det stort sett flat vei til barnehage og jobb. Plussgrader var det også, så da var det bare å kjøre rolig og forsiktig.


Storesøster var veldig begeistret da hun oppdaget snøen. "Se, mamma, det er snø ute!" "Vet du hva det betyr?" spurte jeg, og tenkte på snømenn, lyslyktet og engler i snøen. "At det er jul!" svarte hun.

Julen er riktignok kommet i butikkene, med julebrus, julemarsipan og julekaker. Men det kan bli 8 lange uker før julebesøket kommer!

1 kommentar:

  1. Hei Elin:)
    Så koselig at du ville være med på giveawayen min:)
    Hmm, det var rat at du ikke fikk lagt deg til som følger. Jeg prøvde selv å følge meg selv og da fikk jeg lagt til:) Du får bare prøve igjen, for det skal gå:)
    Fin kveld videre:)
    Klem

    SvarSlett

Jeg blir kjempeglad om du legger igjen en kommentar :)