mandag 27. august 2012

Vevde etiketter...

Jeg sitter og lurer på om jeg skal bestille vevde etiketter fra minanamnband.se. Jeg syr og strikker litt, men foreløpig ingen masseproduksjon. Samtidig har jeg planer om å være med på årets julemarked om jeg får produsert opp noe for salg...

Og om jeg skal bestille, skal jeg da gå for enkle som dette:


Eller egen design som dette:


Det er selvsagt en viss prisforskell her, og en viss forskjell i minimumsantall å bestille. Jeg vet hva jeg har mest lyst til, men fornuften sier noe annet. Hva synes dere?

3 kommentarer:

  1. Jeg likte godt begge etikettene. Den første fordi den er helt enkel, og det enkle er ofte det beste. Men den andre som er lik header på blogg er jo super om du har tenkt å produsere litt for salg, for da er det lettere å kjenne igjen, og blir ditt varemerke...og den er også fin og enkel. Om du ble noe klokere av svaret, vet jeg ikke. Men det var det jeg tenkte:)

    SvarSlett
  2. Ble nok litt klokere, kanskje :) Det er nok det samme jeg tenker selv. Og det i kombinasjon med pris/antall, gjør nok at jeg går for den enkle varianten i første omgang!

    SvarSlett
  3. Utrolig fin den egenproduserte!!!

    SvarSlett

Jeg blir kjempeglad om du legger igjen en kommentar :)